Web Analytics
 MADE TO BE DIFFERENT.nl
  woondecoratie voor een eerlijke prijs!

een Remiko webshop
onderdeel van Remiko handelsonderneming
home contact winkelwagen FAQ / veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen - FAQ


Vragen over het verzenden van orders
Wat zijn de order en verzendkosten naar een adres in Nederland?
Wat zijn de order en verzendkosten naar een adres buiten Nederland?
Kan ik onder rembours laten verzenden?
We hebben een foutief leveradres opgegeven, wat nu?
Hoe lang moet ik wachten voordat de order wordt geleverd?
Wij hebben de order nodig voor een verjaardag, komt deze wel op tijd?
Een artikel is tijdelijk niet leverbaar, kunt u deze nazenden?
Waarom biedt u geen gratis verzending aan?
Kan ik de artikelen als cadeau laten inpakken?
Ik wil een order retour sturen, welke regels gelden?

Vragen over de orderbevestiging
Ik heb nog geen bevestiging gehad, wat nu?

Contact met Remiko / Madetobedifferent.nl
Ik probeer u te bellen, maar u neemt de telefoon niet op.
Wat zijn uw bedrijfsgegevens?

Achtergrond informatie over Remiko / Madetobedifferent.nl
Met wie doe ik zaken als ik bij Remiko / Madetobedifferent.nl een order plaats?

Vragen over betalen
Op welke manieren kan ik mijn order betalen?
Ik heb de verkeerde betaaloptie gekozen, wat nu?
Wanneer worden retourbetalingen gedaan?

Annuleren van orders, afzien van orders, herroepingsrecht, retouren
Ik wil een artikel retour sturen, hoe gaat dat?
Kan ik na bestelling nog van mijn order afzien?
Ik heb mijn order ontvangen, maar wil deze toch eigenlijk niet houden, wat nu?
Kan ik als klant aanspraak maken op het herroepingsrecht?
Mijn order is te lang onderweg en ik wil annuleren, welke spelgregels gelden?

Privacy
Privacyverklaring

Garantie op artikelen
Zit er garantie op de door Remiko / Madetobedifferent.nl geleverde artikelen?
Kan een artikel afwijken van de afbeelding op uw site?

Artikelen en voorraad
Heeft u alle artikelen altijd op voorraad?
Worden lampen geleverd inclusief of exclusief lamp?
Hoe lang moet ik wachten voordat de order wordt geleverd?
Wij hebben de order nodig voor een bepaalde datum, komt deze wel op tijd?

Disclaimer
Disclaimer

Mijn vraag staat er niet bij
Mijn vraag staat er niet bij, hoe kan ik deze stellen?

Levering en verzending Nederland
Voor verzending maken gebruik van meerdere transporteurs, waaronder PostNL, DHL, GLS en DPD. Voor elke order naar een Nederlands adres berekenen wij u € 4,95 order en verzendkosten. Een bestelling wordt pas verzonden nadat het gehele bedrag is voldaan. Aanvullende kosten op aanvraag. terug

Levering en verzending Buitenland
Wij leveringen naar België voor een standaard bedrag van € 7,95. Als u bij het plaatsen van de bestelling kiest voor "Bezorgen op een adres in Belgie" wordt dit op de orderbevestiging die u per mail ontvangt automatisch verrekend. Zendingen naar andere landen in in overleg ook mogelijk. U kunt via de contactpagina de vraag stellen aangaande de betreffende verzendkosten.terug

Levering onder rembours
We bieden de optie rembours niet meer aan. De kosten voor een rembourszending zijn dermate hoog dat dit geen toegevoegde waarde heeft, naast het feit dat deze optie erg arbeidsintensief is, omdat het pakket dan los moet worden aangeboden.terug

We hebben een foutief leveradres opgegeven, wat nu?
Afhankelijk van het moment waarop u ontdekt dat u een verkeerd adres heeft opgegeven, verschillen de mogelijkheden. Op het moment dat de order nog niet door ons is verwerkt, kunnen we nog het adres aanpassen, echter is de order al verwerkt en overgedragen aan de pakketdienst, kunnen wij geen invloed meer uitoefenen op het adres. Vaak kunt u dat zelf nog wel via de track en trace aanpassen(soms verdwijnt deze in spamfilters, graag controleren). Mocht het pakket retour komen, kunnen we deze opnieuw labelen en naar het juiste adres opsturen. (Let op: de extra kosten voor het opnieuw verzenden brengen we vooraf in rekening. Wij gaan er vanuit dat u zelf het beste weet waar u woont.) terug

Een artikel is tijdelijk niet leverbaar, kunt u deze nazenden?
Artikelen welke tijdelijk niet leverbaar kunnen alleen nagezonden worden na bijbetaling van de extra verzendkosten. terug

Waarom biedt u geen gratis verzending aan?
Wij zijn van mening dat elke klant alleen die kosten doorberekend krijgt, welke hem werkelijk toekomen. Bij andere webshops betaald u namelijk ook voor verzending, echter is dit standaard in de prijs verwerkt. Sterker nog, hoe meer u besteld, hoe meer u teveel betaald. Bij een "gemiddelde" order betaald u namelijk de volle verzendkosten, bij elke meer dan gemiddelde order betaald u dus automatisch te veel. terug

Kan ik de artikelen als cadeau laten inpakken?
Het is niet mogelijk om artikelen als cadeau in te laten pakken. We trachten onze orders zo neutraal mogelijk te vezenden. Bovendien heeft u als klant de verplichting de artikelen bij aankomst te controleren op beschadigingen en correctheid. terug

Bevestiging en factuur
Binnen enkele minuten na plaatsing van uw bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging met daarop het factuurbedrag. Indien deze na ca. 10 minuten nog niet is ontvangen, graag een mailtje naar info@ministeck-online.nl. Wij sturen u dan een kopie van de orderbevestiging. Alle bedragen zijn inclusief BTW. Indien u een gespecificeerde factuur met BTW wenst te ontvangen, verzoeken wij u dit per e-mail aan te geven. terug

Telefonische bereikbaarheid
Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u deze via het contactformulier stellen. We zullen uw vragen dan ook zo snel en compleet mogelijk proberen te beantwoorden. We hebben bewust geen telefonische klantenservice. De praktijk heeft uitgewezen dat goedgestelde vragen per mail vele malen sneller en accurater zijn te beantwoorden. Tevens voorkomt dit verwarring over of iets nu wel of niet was afgesproken. Mailwisselingen zijn duidelijk, inzichtelijk en terugleesbaar. En, misschien wel de belangrijkste reden: flink lagere kosten, waardoor we ook de productprijzen laag kunnen houden. terug

Algemene gegevens Remiko / Madetobedifferent.nl
Remiko v.o.f. - Madetobedifferent.nl
postadres: Doormanstraat 43 - 7731 BP Ommen
0529 - 785691 (wij zijn vaak niet telefonisch bereikbaar - geen telefonische verkoop, klik hier voor klantenservice)
info@madetodifferent.nl
KvK: 69594570
Btw-nr: NL857932391B01 terug

De mensen achter Remiko / Madetobedifferent.nl
Wij hebben Remiko, een verbastering van onze namen (Renate en Michael Koot) in 2006 opgericht nadat we veelvuldig in de speelgoedwinkel niet die artikelen konden aanschaffen die onze zoons graag voor hun verjaardag wilden. Aangezien wij niet de enigen waren met dat probleem, zijn wij destijds een internetwinkeltje begonnen. Inmiddels verkopen we dus niet meer alleen speelgoed en beheren we diverse online winkels vanuit ons grote magazijn (ca. 2000m3) in Ommen. Een aantal van onze andere webshops zijn:
www.bruder-speelgoed.nl
www.ministeck-online.nl
www.rollytoys-traptrekkers.nl.
Eén van onze speerpunten is de rode draad bij al onze shops: we proberen onze kosten zo laag mogelijk te houden, wat resulteert in betaalbare prijzen. Geen toeters en bellen, geen "dure" service die eigenlijk nauwelijks gebruikt wordt maar wel arbeidsintensief (=duur) is. Zie ook onze bedrijfsfilosofie. terug

Betaalmogelijkheden
Betaling kan via iDeal, creditcard, bankoverschrijving, BANcontact (BE). terug

Wanneer worden retourbetalingen gedaan?
Indien een order is geannuleerd, of u een retourstorting krijgt omdat een deel van de betaalde order is vervallen zullen we trachten dit zo snel mogelijk te verwerken. Normaliter verwerken we meerdere malen per week de retourbetalingen, dus zou het niet langer dan 7 dagen moeten duren, in enkele gevallen (vakantie / feestdagen) kan het iets langer duren, maar nooit langer dan 14 dagen. Mocht dat wel het geval zijn, dan vernemen we dat graag per mail, zodat we dit direct kunnen corrigeren. terug

Verkeerde betaaloptie gekozen, wat nu?
Indien u een verkeerde betaaloptie heeft gekozen, is dit geen enkel probleem. Wij controleren dagelijks de verschillende betaalaccounts. Let er wel op dat u niet het ordernummer vergeet te vermelden. Vaak merken wij bij en/of rekeningen dat er een andere naam op de overschrijving staat. Indien er ook geen ordernummer bij staat, kan het moeilijk worden om de betaling aan de juiste order te koppelen. U kunt de orderstatus online volgen. Ziet u de status al langer dan een werkdag (ma-vr) op onbetaald staan, terwijl u wel heeft betaald, stuurt u dan een bericht naar ons via de contact pagina, dan kunnen we de order handmatig vrijgeven, indien nodig. terug

Herroepingsrecht
Na ontvangst van het product heeft u als consument een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden en het product te retourneren. Daarbij draagt u als consument zelf de kosten van de retourzending. Remiko zal in geval van ontbinding van de overeenkomst, binnen 14 dagen na de ontvangstdatum van de retourzending het orderbedrag retour storten. Hierbij dient het product onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking en ongebruikt te worden geretourneerd. (Oftewel, het moet in verkoopbare staat retour) Indien u nog voordat u betaald heeft wilt afzien van de order is dat uiteraard ook mogelijk. In dat geval ontvangen wij graag van u een reply op de orderbevestiging naar info@madetobedifferent.nl met de vermelding dat u de order wenst te annuleren. Iedere retourzending dient te zijn vergezeld van een kopie van de orderbevestiging, teneinde vertraging te voorkomen bij de verwerking van de retourbetaling. LET OP: retouren welke onder rembours worden verzonden, zullen niet worden geaccepteerd!terug

Ik wil een order retour sturen, welke regels gelden?
Na ontvangst van het product heeft u als consument een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden en het product te retourneren. Daarbij draagt u als consument zelf de kosten van de retourzending. Remiko zal in geval van ontbinding van de overeenkomst, binnen 14 dagen na de ontvangstdatum van de retourzending het orderbedrag retour storten. Bij retourzendingen van een deel van de order zal het bedrag van de betreffende artikelen retour gestort worden. Hierbij dient het product onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking en ongebruikt te worden geretourneerd. (Oftewel, het moet in nieuwstaat retour).
Waardevermindering
Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending kunnen wij kosten in rekening brengen, danwel in mindering brengen op het retourbedrag. Dit geldt ook voor specifieke producten, welke eenmaal geopend, danwel (deels) zijn gemonteerd (geweest), een aanzienlijke waardevermindering tot gevolg kunnen hebben, waaronder:
- Artikelen welke in elkaar gezet moeten worden (bouwpakketten)
- Artikelen met batterijen
- Artikelen met stickers
Omdat we geen fysieke koopjeshoek hebben, is de restwaarde van retourartikelen welke niet in nieuw/verkoopbare staat verkeren voor ons nihil. Gelieve hier rekening mee te houden als u toch een artikel retour zend terwijl deze niet aan de bovenstaande criteria voldoet.
Waar moet ik de retour heen sturen en waar moet ik om denken?
Remiko / Madetobedifferent.nl
Doormanstraat 43
7731BP Ommen
- altijd een kopie orderbevestiging toevoegen, anders kan de retourbetaling niet tijdig worden verwerkt!
- retouren welke onder rembours worden verzonden, kunnen niet worden geaccepteerd!
- indien retouren ongefrankeerd worden toegezonden of "retour afzender" aan de postbode worden overgedragen, zullen we voor de administratie- en portokosten € 9,95 (NL) in mindering brengen op het retour bedrag. Voor ongefrankeerde retouren uit België betreft het bedrag € 19,95.
- Voor retouren naar een ander adres dan bovenstaand kunnen wij geen aansprakelijkheid accepteren. terug

Mijn order is te lang onderweg en ik wil annuleren, welke spelgregels gelden?
Dit hangt van de specifieke situatie af. Uiteindelijk kan Remiko niet aansprakelijk gehouden worden voor vertragingen bij derden, in dit geval een vervoerder. Uiteraard staat het u vrij de order te herroepen, echter zijn er wel enkele spelregels. Het bestelde artikel dient retour te komen alvorens we de retour betaling kunnen vrijgeven. De kosten voor retourzending zijn voor de klant. Een onderliggende reden van de vertraging kan zijn dat u als klant verkeerde of incomplete adresgegevens heeft opgegeven. Indien dit het geval is en uiteindelijk er voor zorgt dat het pakket retour afzender gaat, zullen we de kosten van de retourzending verminderen op het retour te betalen bedrag (€ 9,95 voor Nederland / € 19,95 voor België, overige landen op aanvraag).
Indien het pakket te laat bij u komt en u wenst af te zien van de order, kunt u het pakket retour zenden zoals beschreven bij retourneren. terug

Privacyverklaring
Remiko (op deze website Madetobedifferent.nl) kan persoonsgegevens over u verwerken, doordat u gebruik maakt van de diensten van Remiko, omdat u deze zelf bij het invullen van het contactformulier en/of het plaatsen van een order op onze website aan Remiko verstrekt. Remiko kan de volgende persoonsgegevens verwerken:
- Uw voor en achternaam
- Uw adresgegevens
- Uw telefoon en/of faxnummer
- Uw e-mailadres
- Uw IP-adres
Waarvoor worden uw gegevens door Remiko gebruikt?
Remiko verwerkt uw persoonsgegevens om:
a. Uw order naar behoren te kunnen verwerken en naar u te kunnen verzenden
b. Uw vraag te kunnen beantwoorden
c. U op de hoogte te houden aangaande bedrijfsspecifieke aanbiedingen (Nieuwsbrief)
d. U te verzoeken een beoordeling te geven over de verleende service (via Kiyoh)
Hoelang bewaart Remiko uw gegevens?
Remiko bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren, waarvoor uw gegevens worden verzameld. Voor de verschillende doeleinden hanteren we de volgende perioden:
- Gegevens naar aanleiding van een geplaatste opdracht / order: alle orders moeten voor de belastingdienst 7 jaar worden bewaard. De gegevens worden in het achtste jaar na sluiting van het betreffende boekjaar vernietigd.
- Gegevens naar aanleiding van een gestelde vraag via het contactformulier / losse email: alle berichten worden standaard voor een termijn van een jaar aangehouden. Na dat jaar, worden de gegevens periodiek verwijderd, met een maximum opslagtermijn van twee jaar.
Deelt Remiko uw gegevens met anderen?
Remiko verstrekt uw persoonsgegevens alleen aan derden indien dit nodig is voor de uitvoering van een overeenkomst met u, of om te voldoen aan een wettelijke verplichting (beroep op garantie).
In kaart brengen van website bezoek
Op de websites van Remiko worden algemene bezoekgegevens bijgehouden, waaronder het IP-adres van uw computer en het tijdstip van opvraging en gegevens die uw browser meestuurt. Deze gegevens worden gebruikt voor analyses van bezoek- en klikgedrag op de website. Remiko gebruikt deze informatie om de werking van de website te verbeteren. Deze gegevens worden zo veel mogelijk geanonimiseerd en worden niet aan derden verstrekt.
Google Analytics
Remiko maakt gebruik van Google Analytics om bij te houden hoe gebruikers de website gebruiken en hoe effectief de Adwords-advertenties van Remiko bij Google zoekresultaatpagina's zijn.
De aldus verkregen informatie wordt, met inbegrip van het adres van uw computer (IP-adres) overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de verenigde Staten. Lees het privacybeleid van Google voor meer informatie. U treft ook het privacybeleid van Google Analytics hier aan.
Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe onze website gebruikt wordt, om rapporten over de websites aan Remiko te kunnen verstrekken en om haar adverteerders informatie over de effectiviteit van hun campagnes te kunnen bieden
Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. Remiko heeft hier geen invloed op.
Remiko heeft Google geen toestemming gegeven om via Remiko of haar websites, verkregen Analytics-informatie te gebruiken voor andere Google-diensten.
Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. U kunt een verzoek tot inzage, correctie of verwijdering sturen naar: info @ remiko.nl. Remiko zal zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek reageren.
Beveiligen
Remiko neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. De consumenten websites van Remiko maken gebruik van een betrouwbaar SSL Certificaat om te borgen dat uw persoonsgegevens niet in verkeerde handen vallen.
Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, of indien u meer informatie wenst over de beveiliging van de door Remiko verzamelde persoonsgegevens, neem dan contact op met Remiko:
Remiko
Kamer van Koophandel: 69594570

Postadres:
Doormanstraat 43
7731BP Ommen
of per mail: info @ remiko.nl terug

Garantie en klachten
Remiko / Madetobedifferent.nl draagt zorg voor een correcte afhandeling van uw bestelling. Op alle door Remiko geleverde producten zit garantie t.a.v. fabrieks-/montagefouten. U heeft de verplichting om bij aflevering te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst voldoen en in goede staat verkeren. Indien dit niet het geval is, dient u Bruder-speelgoed.nl daarvan binnen vijf dagen na ontvangst, schriftelijk en gemotiveerd in kennis te stellen, bij voorkeur voorzien van fotomateriaal (max. grootte 2MB)! Belangrijk: schades of gebreken altijd eerst melden (incl. foto's), niet zelf gaan 'repareren' en dan schade melden, hierdoor vervalt de garantie! Moeten artikelen in elkaar gezet worden, maar is er een beschadigd onderdeel, dan niet in elkaar zetten, maar de schade melden, eveneens om vervallen van garantie te voorkomen. LET OP: met name detail-onderdelen zijn kwetsbaar mbt (over)belasting bij verkeerd gebruik. Beschadigingen welke zijn ontstaan tijdens/door gebruik van het artikel of door montage vallen niet onder garantie. Vorderingen en verweren, gegrond op feiten die de stelling zouden kunnen rechtvaardigen, dat het afgeleverde product niet aan de overeenkomst beantwoordt, verjaren na verloop van twee jaar na ontvangst op het afleveradres. Remiko doet zijn uiterste best een goede relatie met zijn klanten te onderhouden en zal dan ook altijd trachten bij geschillen tot een oplossing te komen die bevredigend is voor beide partijen. Heeft u desondanks klachten, dan verzoeken wij u deze kenbaar te maken via info@maetobedifferent.nl.
Verkeerd product geleverd
Als vaststaat dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft u de keuze de betreffende producten tegen retournering daarvan te laten vervangen door de correcte producten dan wel de factuurwaarde daarvan na retournering terugbetaald te krijgen.
Beschadigd product
Indien u een product ontvangt welke beschadigd is geraakt tijdens transport, dan verzoeken wij u dit direct te melden via info@madetobedifferent.nl. Bij voorkeur met digitale foto's zodat wij dit ook direct aan de transporteur kenbaar kunnen maken. We zullen u dan benaderen om tot een passende oplossing te komen. Vaak zal dat bij Bruder-producten gaan in de vorm van een vervangend onderdeel.
Gebreken algemeen
Reclamering m.b.t. gebreken aan de producten dient bij voorkeur per e-mail naar info@madetobedifferent.nl te geschieden met digitale foto's van de gebreken. Houdt u alstublieft wel rekening met een maximale e-mail grootte van 2Mb. Bij fabrikagefouten zullen we u op de door de fabrikant voorgeschreven wijze verder helpen.
terug

Afwijkingen van producten
Alle afbeeldingen op onze site zijn met zorg geselecteerd. Een enkele keer wijzigt het aanbod van de producent qua kleur of specifieke samenstelling van het artikel. Ondanks dat wij hier zo adequaat mogelijk op proberen te reageren als mogelijk is, kunnen wij anders dan fabrieks-/montagefouten geen aansprakelijkheid accepteren voor afwijkingen in afbeeldingen en teksten.terug

Worden lampen geleverd inclusief of exclusief lamp?
Alle lampen worden geleverd exclusief lichtbron. Dit omdat de uiteindelijke plek waar een lamp komt te hangen of te staan vaak een specifieke kleur of sterkte van een lichtbron vereist. Over smaak valt niet te twisten, zodoende laten wij de keuze aan u om zelf de ideale sterkte en kleur lichtbron te gebruiken in de gekochte lamp. We proberen we altijd een aantal lichtbronnen op voorraad te hebben, zodat u deze naar eigen keuze kunt toevoegen. terug

Voorraad
Onze website is niet rechstreeks gekoppeld aan onze actuele voorraad. In basis zijn alle artikelen in voldoende mate voorradig, tenzij aangemerkt met . We vullen zeer regelmatig onze voorraad aan en voordat het laatste artikel de deur uit gaat, is deze al weer in bestelling bij de leverancier. Desondanks kan het een enkele keer voorkomen dat een artikel tijdelijk niet meer beschikbaar is. De voorraad-status wordt pas na betaling van artikelen gewijzigd, waardoor het een theoritisch kan voorkomen dat tussen het moment van bestellen en de daadwerkelijke vrijgave van de betaling een artikel niet meer beschikbaar is. terug

Levertijd
Doorgaans verzenden we alle artikelen uit eigen voorraad en worden deze normaliter binnen 1-2 werkdagen (ma-vr) na ontvangst van de betaling verzonden. Vaak zelfs al de zelfde dag, maar die garantie geven we niet. Heeft u haast vanwege een verjaardag, dan graag de gewenste uiterlijke datum opgeven bij opmerkingen, dan kunnen we trachten uw order met voorrang te behandelen. In basis worden alle pakketten de dag na verzending bij de klant aangeboden door de transporteur. In het geval een artikel langere tijd niet leverbaar is, zullen wij u daar per e-mail over informeren en tevens, indien mogelijk, u enkele alternatieven aan de hand doen, waarbij wij u ook de mogelijkheid bieden de order kostenloos te ontbinden.
Houdt u er rekening mee dat het door drukte bij de vervoerder ook één of enkele dagen langer kan duren voordat het pakketje wordt afgeleverd? Hierop kunnen wij helaas geen invloed op uitoefenen.
Orders welke online worden betaald (iDeal) worden dezelfde werkdag vrijgegeven voor verwerking, orders welke per bank worden betaald, worden pas verwerkt nadat de betaling op onze rekening is bijgeschreven. terug

Verjaardagen
Indien u de order voor een verjaardag nodig heeft, verzoeken wij u de uiterste leverdatum te vermelden in uw bestelling (of na te sturen in een losse e-mail onder vermelding van het ordernummer). Wij zullen dan onze uiterste best doen uw order op tijd bij u te krijgen, voor zover dat binnen onze mogelijkheden valt. Indien uw order niet geheel voorradig is, maar u heeft aangegeven deze voor een bepaalde datum te willen ontvangen, zullen wij in eerste instantie proberen samen een alternatief te vinden. Mocht de tijd dringen zullen we de voorradige artikelen verzenden en het verschilbedrag retourneren. terug

Disclaimer
Ondanks dat onze website met de meeste zorgvuldigheid is samengesteld, kunnen wij geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor afwijkingen in prijzen, afbeeldingen en teksten, anders dan door grove nalatigheid. Neemt u bij twijfel contact met ons op via: info@madetobedifferent.nl.
terug

Mijn vraag staat er niet bij.
Indien uw vraag nog niet beantwoord is, na het lezen van deze pagina, kunt u deze eenvoudig per mail stellen. Wij proberen uw vragen altijd zo snel mogelijk te beantwoorden, vrijwel altijd binnen 1 werkdag. Klik hier om uw vraag te stellen. terug